Rīgas Imantas vidusskolas 4. un 5. klašu skolēni piedalījās biedrības “Tehniskās izglītības un jaunrades skola” meistarklasē “Datorspēļu jēgpilna izmantošana un kiberdrošība”.
Meistarklases mērķis ir iedvesmot skolēnus “gadžetus” un iemīļotās datorspēles savā ikdienā izmantot jēgpilnāk un drošāk, kā arī parādīt, ka ar tām ļoti interesantā veidā var apgūt noderīgas nākotnes prasmes, uzlabot skolas sekmes un pilnveidoties kā personībai.
Skolēniem bija iespēja atkārtot/apgūt, kas būtu jāzina par kiberdrošību, kā arī pēc aktīvas zināšanu nostiprināšanas bija iespēja izspēlēt Starptautiskās Inovāciju skolas vienpadsmitgadīgas audzēknes veidoto Roblox spēli “Candy Obby”. Katrs skolēns pēc meistarklases varēja uzdod sev interesējošus jautājumus par Roblox spēļu veidošanu. Meistarklases noslēgumā visi saņēma diplomus par piedalīšos meistarklasē.
Paldies inovacijuskola.lv aktīvajiem skolotājiem! Paldies datorikas un programmēšanas skolotājai Lāsmai Lērumai par noorganizēto pasākumu!