Metodiskais darbs Rīgas Imantas vidusskolā notiek četrās metodiskajās grupās un septiņās mācību jomās:
- metodiskajās grupās dažādu mācību priekšmetu pedagogi plāno un īsteno starpdisciplināras projekta „Skola ārpus skolas” aktivitātes, savstarpējā stundu vērošanā dalās pieredzē par skolēncentrētu pieeju un tuvāk iepazīst konkrētās klases īpatnības;
- mācību jomās radniecīgu mācību priekšmetu pedagogi plāno un īsteno mācību priekšmetu olimpiādes, konkursus, sacensības, popularizē mācību priekšmetus tematiskās nedēļās un savstarpējā stundu vērošanā dalās pieredzē, kas gūta profesionālās pilnveides pasākumos.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/10/WhatsApp-Image-2022-10-27-at-12.58.06-300x164.jpeg)
Prioritāte 2022./2023.–2024./2025. mācību gadam
Izstrādāt un ieviest izglītojamo pašvadītas mācīšanās sistēmu, ietverot tajā izglītojamo regulāru pašrefleksiju par individuālajiem mācību darba rezultātiem, tādējādi veicinot pašvadības prasmju attīstību un skolā definēto vērtību iedzīvināšanu.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2023/09/WhatsApp-Image-2023-09-01-at-19.38.47.jpeg)
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/10/WhatsApp-Image-2022-10-27-at-12.55.23.jpeg)
Prioritāte metodiskajā darbā 2019./2020. – 2021./2022. mācību gadam:
Skolēncentrētas pieejas īstenošana mācību procesā kā skolēnu pašvadītas mācīšanās veicinātāja.
Apakšprioritātes:
2021./2022. mācību gadā – Pašvadītas mācīšanās prasmes skolēncentrētā mācību stundā.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/05/WhatsApp-Image-2022-05-21-at-12.42.14-PM-1.jpeg)
2020./2021. mācību gadā – Skolēncentrētas mācību stundas snieguma līmeņu apraksti skolotājiem.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/05/WhatsApp-Image-2022-05-21-at-12.42.14-PM.jpeg)
2019./2020. mācību gadā – Skolēncentrētas stundas elementi un snieguma līmeņi skolēniem un skolotājiem.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/01/2019_met_tema.png)
***
Prioritāte metodiskajā darbā 2016./2017. – 2018./2019. mācību gadam:
Mācīšanās kompetences pilnveide daudzveidīgā, kompetenču pieejā balstītā mācību procesā.
Apakšprioritātes:
2018./2019. mācību gadā – Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas daudzveidība mācību procesā.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/01/2018_met_tema.png)
2017./2018. mācību gadā – Metožu un darba formu daudzveidība mācību procesā.
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/01/2017_met_tema.png)
2016./2017. mācību gadā – Kompetenču pieeja mācību procesā. Kas tas ir?
![](https://riv.lv/wp-content/uploads/2022/01/2016_met_tema-1.png)