Kā uzzināt, cik skolēnu no klases tic astroloģijai, kādas ir mīļākās krāsu kombinācijas, kādi svētki ir iecienītākie klases meitenēm un kādi – puišiem, cik daudziem no klases sapņu mājdzīvnieks ir papagailis vai zirgs? Kādas aplikācijas klasesbiedri lieto visvairāk? Kā šo parādīt uzskatāmi diagrammās? To visu 6.b klases skolēni apguva matemātikas un datorikas sadarbības stundā temata “Procentu izmantošana ar dzīvi saistītu situāciju pētījumos. Diagrammas” ietvaros. Skolēni veica datu ievākšanu/anketēšanu, atbilžu procentuālo aprēķinu, diagrammu veidošanu un prezentēšanu. Tas viss notika sadarbības stundas ietvaros, kur viens mācību temats tika apgūts un aplūkots divu mācību priekšmetu ietvaros (starpdisciplināro prasmju apguve). Skolēni arī savstarpēji vērtēja paveiktos darbiņu, pēc 3 P metodes: Paslavē – Pajautā – Papildini, tā iemācoties sniegt pozitīvu un motivējošu atgriezenisko saikni saviem klasesbiedriem. Paldies datorikas skolotājai Inesei Dundurei un matemātikas skolotājai Evijai Sproģei par zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstīšanu!